Ceritera Blog Oke~~~!!!

Thursday, January 19, 2012

Home Sweet Home

Esok nk alek da...yeye..home sweet home..20 Jan smpai 19 Feb..insyaALLAh..teruja sangat2 nk alek..dah lame xalek kg kot ( wlpn xsmpai sebulan).Esok alek kg ng along...then ambil awek along kt ipoh..trus alek kelate..urm..ase2 cam jem je jalan sok coz ramai yg akan pulang bercuti..agak2 8 jam gak la nk leh smpai umh..Sngat2 penat even bkn aku yg drive..Apepun..moga2 aku selamat smpai umah sok..n dpt jumpe my family terutamanya Keisha Qaisara ea...mesti da bulat skrg kn..time asyu tinggl hari tu bru keisha bru 5 hari...ni da sebulan lebey da..ape yg wat aku excited nk alek kg:

1) Jumpe Keisha Qaisara
seyes..nk jumpe Keisha..nk cium puas2 ank sedara asyu sowank nie.nenek asek bg dgr sore keisha je..saje nk suh asyu jeles kn??muah2

2) Jumpe Mohammad Dayyan Rafiqin
Luse lak..yayank cayunk n mak su n pak sue alek..yeye..windu gak kt yayank..ni pic terbaru yayank kot..curi dr fb sue td..syes..yayank nsem..opss..skng da kna pgl abe yayank la..coz bln 5 or 6 t abe yayank nk ley adik lak..

3)Jumpe my Family

nk jumpe semua2 family aku la...ni bru separuh..

3) Nak rest puas2..
xnk pk pape selama sebulan..nk restkan otak ni..aku penat ng asaiment n exam.

4) Nak merindui Idham Zulfazlee
Tgkla dlu..smpt xrindu kt abg..coz nk bersama kEisha Qaisara sebulan..:p
Sowi abg...t abg alek bln 2 ea..syg temn abg g ambil kunci umh abg tu ea..Actually rumah incek idham da siap.."incek chenta ckp umh kita"..Umh ni kt Bandar Springhill Port Dickson umh teres 2 tingkat, ade 3 bilik..actually x g tgk lg..hari tu da g jalan2 area meranti tu..tp xtaw umh ne satu..t bulan dpn..lau abg cti..leyla g tgk umh incek idham....Sbr ea am..sebulan je jue cuti..:)


3) Nak tdo..nk mkn masakan my Mom puas

tdo puas2

makan puas2

Apepun..alek kg nie..aku nk enjoy..nk rest n prepare myself 4 the next sem..Tahun 3, sem 2....



1 comment:

Ceritera dikomen