Ceritera Blog Oke~~~!!!

Wednesday, January 18, 2012

5 sem berlalu..3 sem lagi

Yahoo..pejam celik..pejam celik..da 5 sem berjaya aku tamatkan dengan jayanya...nk kata jaya sangat tu xde lah..tp Alhamdulillah..dalam kategori jaya lagi buat setakat nie..So..aku ade 3 sem lagi..bila smpai tahap nie..rase cpt sgt mase berlalu..btollah..masa xkn tunggu kita but kita yang akan kejar masa tue.So, aku tgh mengejar masa tu sekarang nie..Moga2..semua masa yang aku kejar berbaloi dan aku akan memperolehi kejayaan.

Skang da 3 tahun kt Ukm bangi nie...member2 yang sekali ng aku akan konvo da tahun nie.waaa..sangat2 jeles..tp rezeki masing2..aku telah dipilih untuk menjadi guru untuk anak-anak syurga dan aku patot rase bersyukur coz dipilih untuk mendalami dan mempelajari kursus nie..Bila dengar tentang anak-anak syurga nie...hati rasa pilu..Mayb Allah pilih aku untuk membetulkan diri aku ke jalan-Nya..dengan cara mendidik anak-anak syurga nie..anak-anak syurga means pelajar-pelajar pendidikan khas. Moga aku terpilih untuk mendidik anak-anak syurga nie pada awal tahun 2014 nanti..InsyaAllah..Di mana? aku pun xtahu..status aku time tu??kawen or bujang? aku pun xtahu..tu semua rahsia Allah.

bersama anak syurga
So..3 sem + short sem..InsyaALLAh..moga2..semuanya berjalan ng lancar..2 sem aku d ukm..n 1 sem lagi/ awal tahun 2013 aku akan dilemparkan ke mana2 saja sekolah integrasi pendidikan khas..arap2 dapat melaka or area2 Kl nie..dkt sket...tp rase2 cam dapat melaka je..pape pun..kt mne2 pun aku xkesah..yg aku kesahkan diri nie..asenya ilmu nie..sangat cetek lg..skrg pun da ase sgt2 berdebar..wlpn skdr mengajar anak-anak pendidikn khas..ianya sangat mencabar..percayalah..tugas mengajar anak-anak syurga nie sangt2 berat berbanding mengajar pelajar-pelar tipikal..Guru pendidikan khas senang untuk mendapat pahala,namun senang juga untuk mendapat dosa..Aku xpasti samada aku mampu nk memikul tugas nie,..tp aku yakin..sket hari lg..aku akan memperolehi kekuatan tu...

So..selamat datang Sem 6....20 Feb 2012...bnyk program2 yang akan menyusul..salah satunya ke Surabaya..
 
Surabaya vs buaya

Surabaya city

No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen