Ceritera Blog Oke~~~!!!

Tuesday, December 6, 2011

Purple..

Ble da survey2 wrne nie..aku tetap nk purple gak.

but purple gelap or purple belacan......lau ley purple belacan la kot..coz dr dulu lagi aku memg ske purple belacan..Seyes purple belacan dekat di hatiku..tp lau terjatoh chenta ng wrne lain..aku xjamin..tp aku akan try dptkan wrne purple belacan tu gak...

Warna purple belacan camne ea...camnie lah.....................
purple belacan

Susahla nk cri ungu belacan nie..tp wrne ungu tu cam pelamin nie la..tantek x??memg aku nk wrne nie gak..InsyaALLAH...abg ckp..jgnla cari wrne pelik2..but xde la pelik sgt coz wrne nie memg wujud n cantek bagi aku la...Ble da wrne ungu belacan..cenderamata t aku bg belacan gak la oke..haha...

Sekarang nie..sgt2 gedix duk usya pelamin..nk uat cmne..ngah2 cti sekolah nie..agak ramai membe2 yg da kawen...So.keinginan tu sedikit goyah gak..but sabarla...bile tibe masenya nanti..~~jeng2...

"Jika dia tercipta untuk Kamo..InsyaALLAH..datang badai melanda pun..dia tetap untuk Kamo"

Pelamin yang terpilih uat mse nie, hnya satu je lam bnyk2 yg aku cari n google...
sgt2 elegan...

Sgt2 cantek bagi aku...untuk tahun nie..tp kite ikot peredaran mase lah..t aku survey ag ea..skng xde mase sgt lah nk survey..nk uat camne..asaiment kiri kanan..otak pun stress..bile da stress nie la keje nya...cuba menyiapkan asaiment tersendiri yang bakal berakhir bile2 mase aje..cpt atau lambat...hnya Allah yang tahu.

Seyes...sgt2 jeles bile tgk pic2 tawen membe2  n turut tumpg bahagia..bile ngadu kt my Soulmate..abg akan kate,,xlame lagi kan..sbrlah ea..:) 

"Saye mahu n menginginkan hubungan yang halal di sisi kamu"


No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen