Ceritera Blog Oke~~~!!!

Tuesday, December 27, 2011

Final Exam = Tahun 3 sem 1

Pejam celik..pejam celik..aku da nk exam kot...Exam untuk Thn 3 sem 1..ade lg 3 sem harus aku tempuh lepas nie..chaiyok..jadual exam aku xde la padat sgt tp kna stay up la nmpk gayanya..nk uat cmne..study week still jd asaiment week..oh noooo..Rpi maseh blom siap atau dengn kate lain maseh lom sentuh2 g..InsyaALLAH..esok akan bermula perjuangan aku untuk selesaikan rpi tu..hurm..moga2 dipermudahkan n aku bnyk idea untuk uat semua2 lembaran kerja tu.......

exam2..nie lah jdual exam aku:

4/1/12  =  Pengukuran dan penilaian dalam pendidikan
9/1/12   =  Penilaian impak alam sekitar
10/1/12 = Pendidikan Jasmani Suaian
12/1/12 = Pengurusan proses pengajaran dan pembelajaran
16/1/12 = ppk (masalah pembelajaran)
18/1/12=  Kemahiran antara perseorangan,perundingan dan kaunseling

Chaiyok2.....

No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen