Ceritera Blog Oke~~~!!!

Friday, December 30, 2011

hepy New Year..2012



Hepi New Year..Selamat Tahun Baru..Pejam celik..pejam celik..da 2012..ohhh..3 bulan lagi..da 23 Tahun..
Apepun...moga2 tahun 2012 bakal menciptakan seribu kenangan dalam hidup aku..InsyaALLAH..& Moga aku lebih fokus kt study..ceh..tiap2 tahun berazam nk fokus tp bile nk exam bru dpt fokus tol2..Biasalah hidup nie..

Ape azam tahun baru saya??

  • Kita nk jd yang lebih baik dari sebelum nie
  • Cuba xjd boros cam selalu
  • Nk diet..(kite da makin gumok)
  • Yakin diri
  • Nk g melancong ke Surabaya..(memg wajib kot sem dpn,haha)

Banyak ag sebenarnya..tp simpanla ia..InsyaALLAh..saya akan merubahnya tp myb kena amek mase sket..Chaiyok2..kita da bersyukur jd diri kita sekarang nie..cuma harap..kita akan jadi lebih matang..sematang umur kita tu..InsyaALLAH.

So..malam new year.aku sambut new year ng Incek Cinta..so..tade p mne2 pun..disebbkn jalan jem..kami hanya lepak2 kt fun fair Shah Alam je..Apepun..aku tetap gembira coz Incek idham amek cuti.Setakat ni..abg xpernah hampakan aku lau aku suh alek cuti..Thanks Abg..

New year kt Funfair Shah Alam

Malam New year

Seyes..kami berdua da gumok



baby,kak yuyu n abg jai

Namun..disebalik kegembiraan nie...kdg2 ade yg tersirat disebaliknya..biarlah hanya aku yang tahu..tp aku gembira sgt2 dan bersyukur coz masih berada dibumi Allah nie, untuk terus berjuang dan berjuang..Pk2 alek..aku xse'perfect: org lain..aku gak owez lakukan kesalahan yang aku sedari n xsedari..



Kenali aku seadanya..aku jd diri aku..dan bukanlah orang lain.


Selamat Tahun Baru..2012...Moga Segalanya berjalan lancar..insyaALLAH.











No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen