Ceritera Blog Oke~~~!!!

Wednesday, September 21, 2011

Sem baru,Kolej Baru, Rumate Baru,Azam baru

Thn 3, sem 1 da bermula...cpt jek ase mase nie berlalu..harap2 aku dpt laluinye ng baik..insyaALLAh..Sem nie..sgt2 menguji coz bnyk sgt2 benda baru yg perlu aku belajar..So,mcm sem2 lepas gak..layan je..yg penting,asaiment siap,jwb exam ng baik n dpt result yg gempak..insyaALLAh..i wii do it!!!!!

So..skng nie..aku da tukar kolej..dlu duk za'ba..skng nie duk Ktho...kolej palapesla org kate..biapun..aku bkn pun palapes..Kolej nie lebih dkt ng pintu kuar n xbnyk tangga2 cam zaba..so..aku xla pitam mcm sem2 lepas untuk memindahkan brg2 aku yg terlalu banyk nie...

Bercakap sal Rumate..aku pun dpt rumate baru gak..aka coursemate aku...by the way,,dia kawan terbaek saye di ukm~~kami da duk sebilik..tdo katil asing2,mndi pun bilik asing2..g class sama2~~.

Cik farah, org sp..owez pasan dia muda...sgt2 berkepimpinan coz cik farah sowank yg sgt aktif ng aktvt kolejnye....sgt2 baik n gile sket kot...tp dia shbt terbaek aku kt snie dan skrg kami da berjaya berkongsi bilik sama2..wlpun saye memg xaktif n xmint untuk aktif..Thanks cik farah

leen,farah,jue,asi
Bff forever
Love u guys!!!!


Azam baru??/ sem nie...mcm setiap sem2 lepas la kot..aku nk berusaha n berusaha smpai hbs wlpun aku sememgnye sgt2 mls..tp semls2 aku...aku akan pastikan segala tugasan akan siap..insyaALLAh..pepun..jdlah diri sendiri....


                                                
 I can't be like u Becoz i'm not you!!!!!
                                                         

No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen