Ceritera Blog Oke~~~!!!

Friday, September 23, 2011

Bila Saya Rindu

Rindu..Seyes sgt2 rindukan dia...last jumpe ng abg b4 bln puase..tu pun mase abg dtg kelantan. hepi sgt2 ble abg dtg umah. kebetulan abg ada urusan kerja ng membe2 dia..Walaupun semalaman.tu da cukop buat aku ase hepi..walaupun abg sgt2 kepenatan, menatap wajah abg, jumpe ng abg uat aku ase gembira sgt2 n dapat rasekan kesungguhan abg dalam hubungan nie..Thanks abg..walaupun abg xde mase..abg tetp cube luangkan masa untuk syg..

Kadang2 ase jeles ng org lain,nape bf dorang xbz mcm abg aku..nape erk...kdg2..timbul hasutan2 setan kt kepala aku nie...tp aku cube gak positifkan dri aku...jadual idop abg skng da ade lam otak aku:
                     
                            6.30 a.m    ;abg da bgn
                            7:30a.m     ; abg gerak g pejabat
                            5:00 p.m    : abg alek keje
                            6:00 p.m   : abg g keje partime
                            12.30a.m   : abg sampai umah

ble pk..abg sgt2 penat n xde mase rehat...bile ase sunyi..mula lah aku bce alek msj2 abg..urm...kuatkan smgt nie.." xslh korbankan sedikit mase untuk kebahagian selamanya"..Tu la ayt aku ble abg minta maaf coz xley nk spent time ng aku...Mase ckp camtoe...air mata nie menitis...huwaaa..sedey..sbb terlalu rindukan abg...tp abg owez kuatkan smgt nie..abg nk aku rajin study n tingkatkan pointer..sbb lepas hbs blja nie..impian akan jd kenyataan..insyaALLAh~~~sgt2 rindu kamo abg....ble rindu..tatap wajahmu~~ngeeeeeee

1st time bergambr ng abg
lebey kurang sthn lebey yg lalu..dlm thn 2009 kot..bln 12 camtoe..muke masih cengkung..coz aku xgumok lg time nie..huhu

sehari after couple..abg dtg dr pd ke bangi
terharu sgt2.


sebulan after be lover
muka dak2 lg an..


time ni aku demam n bru bes exam.abg dtg ukm bg aku smgt.demam terok kot.

urm..bnyk ag pic2 lain...so..skng pic stlh sthn lebey bersama...





skng..dua2 da berisi..sgt2 berbeza time mula2 couple dlu kan..hihi..pepun da ramai kate wajah kami seiras..org tua2 kate..lau seiras..insyaALLAh ade jdh..moga2 ade jdh antara aku dan abg..saye syg abg sowank jek..xsbr wait kamo pulang

<3<3<3










                 

No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen