Ceritera Blog Oke~~~!!!

Thursday, September 29, 2011

Rumate saye ilang~~

Hari nie..g kelas tnpe rumate aku...u ade komitmen..i phm jek..xde hal lah..i taw berdikari..u jgn wisau ea..hihi...Sowi rumate..smlm aku tol2 pening pale..tdo pun awl..xsmpt nk borak2 ng kamo..tape.t kamo alek..kite borak pnjg2 ea...
Rumate yg sgt sibok..haha..jaat x farah??
             

aku an xpnh2 tdo sowank..sbnrnye ley jek..tp xmencuba...n buhsan lak duk sowank..so..nsb baekla..pae baek hati..mlm nie..pae temnkn i tdo kt bilik...wlpun da murtad za'ba...aku still ingt membe2 yg duk lepak kt kolej dlu..terutamanya pae,jana,ain,kak nita n kak nora...lepak sgt ke??urm..xde la lepak sgt...

nor faeazah/pae/azah
                                                       

Sepnjg rumate g uat bakti siswa..aku pun..akan berbakti gak t..ape yep...hurm..da confirm..tp nthla..biala dia muncul kt depan mata nie bru ley confirm tol2..xsbr asenye....Td..ade sesi fotografi untok kelas...aku tol2 lupe nk pkai bju batik..adoyai..aku sowankla yg bju kaler ijau...ececeh..memerangkap pengerusi n bdn2 exco kononya...tue la..nynyuk sgt nk uat cmne...sowi geng2 kelas..aku tol2 lupe..

dear my BBF Leen,

B kamo da dtg..thanks becoz banje kite mkn tghari...Thanks a lot~!!! Oleh itu..aku doa moga kalian2 cpt2 tawen taw...sonok tgk kamo bahagia..n sedikt jeles nie..nk date jugak..haha...jaat x?? Sbrlah jue!!!...Setekkn asaiment2 dlu oke..jgn duk gedix sgt...kehke...pepun...mood menanti nie..jeng2....

Leen ng alif~~cpt2 tawen taw...pic nie cntik sbb i yg snap taw..haha...tingin nk pic cmnie gak..tp  snap pic kowank berdua pun da memenuhi keinginan saye..terharu x??love u olsss!!
                                     

1 comment:

  1. nasib la sepanjang ketiadaan aku kamoo berteman..aloo jeles la npe B x blnje sy makan jgk...huhu.. kamoo skunk dah jd exco klas, segan lak sy ngn kamoo..hehe

    ReplyDelete

Ceritera dikomen