Ceritera Blog Oke~~~!!!

Wednesday, April 4, 2012

Sweet 23

Alhamdulillah 4 April 2012...aku masih bernafas di muka bumi ini...Setahun lagi umur aku bertambah..ke angka 23 Tahun..7 tahun lagi...aku dah 30 Tahun..kejap sgt2 masa nie berlalu..terase seperti semalam baru melangkah ke alam persekolahan..Genap 23 Tahun..aku masih di sini..di UKM..meneruskan lagi saki baki semester yang tinggal..InsyaALLAH..tahun ini merupakan tahun terakhir aku di bangi..Tahun nie..aku still single but not available..yeahhh..itu yang penting..saya masih bujang oke..

Tahun ni..mcm tahun2 yang lepas..tanpa Incek Idham. Bila agaknya dapat sambut besday bersama ea ..:(..
But..before kul 12.00..dalam kul 11.56 a.m..nfone da berbunyi. tertera "My Soulmate"...waaa..aku ape ag..angkat cpt2 la...da taw da dia nk ckp ape..last2 dia just borak2..cite sal keje..mcm2 lagi..bile aku tye..esok ari ape..dia ckp..ari ni selasa..lusa kamis..(saje wat2 xingt kn)...

Tetiba je..syg.....................

"Hepy besday to u....Hepy Besday to u...Hepy besday To sayang...hepi besday to u..."



Tacing kot..wlpn kami jaoh..ase sgt2 dekat..Thanks abg..mase tu..air mata mengalir laju..wlpn kita jaoh..abg usaha gak mendekatkan kita..terharu sgt2..dk 2 jam gak smbt besday bersama..smbt dalam tpn sudah..:)..esoknya ade oral speaking..so,..abg jd mangsa aku la..untuk dengar ayat2 bi aku yg tunggang langgang nie..

Alhamdulillah..oral speaking berjalan dengan lancar..Thanks Sir..:)


Thanks nuar,afarah,zaki ,leen









Al kisahnya..tersangat lah lapar..coz hanya makn meggi untuk mengalas perut..besday gurl makan megi je k..So..aku ng farah pun menuju ke BBB Seafood..Restoran yang menjadi pilihan aku ng farah untuk makan setiap hari..sampai2 je..tgk2 kete leen ada..so..myb doarang nk tapau la kot..coz lin ng asi lebih ske tapau..mcm aku ng farah..memg tersangat suka malahap terus je..hihi..:) So tgk2..lin ng asi pun makan kt stu gak..kami lepak semeja..aku..mcm beselah...order sama je..budger RM10.50 ( tom yam,telur dadar,kailan ikan masin,nasi puteh n tea o ais)..Tom yam kt bbb memg mantap..shedap sgt2..meja tu penuh ng makanan aku je..Tengah2 makan tu..Leen tanya aku..."lapar sgt eh jue"...aku jwblah..agaklah..nmpk cam lapar ea"
Tiba2 akak muka cam janna menatang sebiji kek ng lilin..Seyes..aku terperanjat..aku xsangka sgt2..terharu korang..huwaaa..nsb baek xnanes..disebabkan aku lapar sgt2...aku xsempat nk nanges..haha..Surprises korang menjadila...org2 yg makan kt stu semua tgk..eh2..sempat ag aku perasan..Thanks my BFF...seyes..aku sgt2 sayang korang...















Thanks 4 the chesse cake..i like sgt2...hihi..pas2 mkn kami gerak alek..rupanya xhabis lg..ingtkan aku da terlepas dari bala-bala dari membe2...terpaksa la aku bermandikan air kopi..thanks..kawan2...baunya sgt2 wangi..







Akhirnya..tercapai juga impian my BFF untuk mengenakan aku..apepun..sgt2 Berteima kasih..Wwat semua yg wish besday aku..siap tanda kt kalendar ape semua..thanks aku ucapkan..sgt2 terharu kot...040489..senang je nk ingtkn??hehe...:)

Sweet 23 Nurul Kaizura..Semoga aku lebih matang...Amin..:)

No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen