Ceritera Blog Oke~~~!!!

Saturday, April 28, 2012

Objektif Tercapai

Alhamdulillah..objektif siapkan 2 report hari nie tercapai..wlpn demam..aku gagahkan juga siapkan 2 report tersebut...naseb baekla mood rajin hari nie..

So..terdapat berduyun2 lagi asaiment yg perlu aku siapkan b4 study week..Yang paling aku gerun nk wat tentula proposal tesis aku..Tajuk da ada..idea xde ag..ni tajuk tesis aku:

"Tahap Penguasaan Pengunaan bahan bantu Mengajar Dalam Kalangan Guru Pendidikan Khas"

So..kt sini..aku kena kaji..:
1) Tahap kemahiran membina BBM dalam kalangan guru
2)Tahap pengunaan BBM dalam kalangan guru
3)Hubungan antara kemahiran membina bbm dan penggunaan bbm dalam kalangan guru

So..bile nk start Nurul Kaizura????

ermmm..tgkla dulu..:



Nk grade..kna siapkan tesis oke!!!!!!

p/s: hati sedang berbunga-bunga..

No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen