Ceritera Blog Oke~~~!!!

Tuesday, February 28, 2012

I'm not Perfect

X semua org sempurna...aku pun akui aku xsempurna

Aku  tak punya rupa secantik Lisa Surihani,
Aku xpunya harta sebanyak Fara Fauzana,
Aku xpunya suara cam Siti Nur Haliza,
Aku xpunya segalanya..tp aku adalah aku...
Bersyukur di atas segala kekurangan aku..
Bersyukur menjadi diri aku seadanya....
Aku gembira jadi aku..


Kita perlu elakkan mempersendakan org lain wlpun sekadar gurauan..coz kita xtahu hati org..mungkin gurauan yg sedikit tu akan menjadi luka yang bertapak di hati..

Senyum itu bukan bermakna kita suka..
Diam itu tak bererti kita suka...

Aku pun xsebaik itu,pernah mengata org gak kot..InsyaALLAH..moga2 hati ni xlagi mempersendakan kekurangan org lain kerna bila org mempersendakan kekurangan diri kita..kita yang rasai kesakitan itu..Betul la kata org..lau kita asyik duk mengata org..t satu masa kita jadi cam org tu..sapa nk jwb kn?? So..hargailah diri kita..Aku pun xtaw nape aku nk tulis sal nie hari nie...da lah ade presentation isnin dpn..huhu..chaiyok3..

No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen