Ceritera Blog Oke~~~!!!

Saturday, February 25, 2012

Anniversary


Holla..ari nie da seminggu dtg bangi..Seminggu gak hbskan masa ng Incek Idham..So..cuti nie..kitaorg rancang siap2 dr awal ag kot..Actually nk alek bangi ng bus je..tiket pun da beli..tp my Am ckp nk dtg ambil kt umah..tu pun lau dia dpt cuti..Alhamdulillah..Incek Cinta dpt cuti hari jumaat 17hb lagi..Awal pagi lagi Incek Cinta da gerak dari penang ke kelantan..katanya,jgn risau..abg guna gps..Bila msj xbls, punyalah aku risau. entah smpai ke belum ke Kelantan..tepat jam 3.30 petang, dgr bunyi kereta kt depan rumah..tgk2 Incek cinta da smpai..hati pun da berdebar2..hakhak..hepi coz dia da selamat smpai kt umh..Bukan pe..dr tadi tunggu dia..aku da lapar sgt,. snggup xmkn tengahari ag coz nk tunggu mkn sama2..wlpun bkn aku yg msk..hihi..

Sebelah malamnya,,kami lepak kt Wakaf Che Yeh..katanya saja nk jalan2..so..kt Kelntan xley nk alek lewat2 sgt..dalam kul 11 kami da gerak alek umah..coz esok pg2 ag nk gerak alek Kl..Walaupun tiket bus aku burn..aku ttp terharu coz dia sanggup umh ambil aku alek kl..Kami gerak alek kl jam 11 pagi..malas n berat hati nk alek sebenarnya..sytg nk tinggal Keisha Qaisara..Nie pun da ase rindu sgt kt Keisha..b4 bertolak..snap dlu pic ng keisha yg baru je bangun tdo.cium puas2.asyu rindu Keisha...

keisha ngh nantok g

Bakal ayh shu pegang Keisha..terlentok je

Curik bby jap..
Keisha wiff nenek

Nie la pic terakhir b4 gerak alek Kl ng Keisha Qaisara..asyu will miss u so much iecha..muah2..Kami gerak ikut Lebuhraya Pntai Timur..ikut ganu..hush...sgt2 penat..kul 11 gakla baru smpai Subang..myb banyk sgt benti kot..nk wta camne..aku ni jap2 lapar,jap2 sakt perot..semua ada..Pape pun..perjalanan ke Kl sgt2 menyeronokkan wiff my Incek Cinta..

So.esoknya, bangun pg2 ag..pg ke?silap2..bgn tengah2 hari n gerak ke Ukm untuk dftr kolej..aku maseh lagi berada kt kolej yg sama..bilik yang sama. katil yang sama nk of coz wiff my same lovely rumate..Cian kt Rumate minggu nie coz asek kena tinggal..p xpe kn..saya just bg awk masa untuk bersendirian..hihi..

So.selasa tu..kami Ke Port Dickson..teman Incek Cinta ambil Kunci Rumah kt Bandar Springhill..Alhamdulillah.semuanya berjalan dengan lancar..Namun..agak mengecewakan coz Rumah xsama cam yg awal2 dia tunjuk kt Incek Cinta..Seyes, nmpk kekecewaan kt wajah dia,tp dia cuba ceriakan diri dia..Xpe abg.sekurang2 nya abg da ade aset..xmo sedey2..t kite renovate rumh tu alek ea..tu la ayat2 aku nk pujuk org yg ngh frust.hihi..Aku pun tumpang frust gak..tp xpela..aku da syukur sgt da..

Week nie..just hbskn masa ng Abg..kn anniversary week...Anniversary nie..kami bnyak jalan2 je..lepak2 Genting, g makan..makan je keje aku kn..berat pun da 50kg da skrg nie..

To Mohammad Idham Zulfazlee...

Thanks coz spent time ng syg untuk anniversary kita nie..Alhamdulillah..da 2 tahun kita bersama..moga hubungan nie berakhir ke jinjang pelamin..Thanks coz penuhi semua permintaan syg n owez ceriakan hari2 syg..Seyes...syg abg yg teramat sgt..





kek Aiskrim Anniversary

cheese cake pun dpt gak..wlpn sepotong.

anniversary bear..Thanks Abg


Hari ni...26 Feb..abg da gerak alek penang..sedeynye..seyes..nk nangis masa abg hantar semalam.Sabarlah duhai hati..t 2 weeks ag insyaALLAh..jumpa lagi..Happy Anniversarry abg...24 Feb 2012..Seyes..abg no 1 kt carta hari syg...


No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen