Ceritera Blog Oke~~~!!!

Saturday, January 5, 2013

Selamat Tahun Baru

Assalamualaikum..Selamat tahun Baru..

2013 muncul sudah,,tahun perjuangan terakhir saya di UKM. Kejab sangat masa berlalu..hari berganti hari..tup..tup dah msk tahun ke-5 di sini..dari 2009 hinggalah 2013. Dari umur 20 tahun hinggalah bakal menjejakkan kaki ke umur 24 tahun beberapa bulan saja lagi ( Asiah ,2013).

Masa sangat mencemburui saya n semua orang.Tapi perjuangan harus diteruskan..InsyaALLAH saya akan menamatkan pengajian pada Oktober akan datang..

So..checklist tahun 2013:

  • Praktikal di Sekolah Menengah Kebangsaan dato Abu Bakar Baginda  dari 18 februari hingga 7 Julai 2012. So..cuti saya akan sama macam cuti sekolah. ( 16 Minggu).
  • Julai - Oktober masa untuk berehat dan menjadi pengganggur terhormat.
  • Oktober 2013 saya bakal dianugerahkan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Pendidikan Khas)

Azam tahu baru saya :
  • Berubah dan berubah kepada yang lebih baik.
  • Sebuah ikatan yang sah...InsyaALLAH.


No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen