Ceritera Blog Oke~~~!!!

Wednesday, October 3, 2012

Tengah Ngek

Tiba-tiba...luka lama berdarah kembali..kenapa aku mesti ingat alek semua nie..kenapa n kenapa..kadang2..aku sedih..aku kecewa...kenapa x nak faham aku..kenapa n kenapa...sapa lagi aku nk ngadu...Hanya Allah yang tahu kehendak hati aku..hanya Allah yang tahu apa yang aku dambakan...

"Ya ALLAH..bukakanlah hati aku untuk melalui semua ini....Bukanlah hati orang terdekat aku juga,,untuk memahami semua ini...untuk memudahkan segalanya..Amin.."

Hati memberontak..Jiwa memberontak...Perasaan memberontak..

xsabar kah aku??? Aku berusaha untuk sabar..tp bila orang memperlekehkan kehendak aku..Aku jd sangat tidak sabar..Tolonglah aku..aku penat..penat dengan semua ini..

Kadang kala apa yang dituturkan tidak sama dengan kehendak hati kita. Oleh itu,berfikirlah sebelum mengeluarkan kata-kata.

Ohhh...sekarang sangat2 stress kot.I need PRIVACY oke..Tolonglah faham aku bagi sape2 yang perlu paham aku tu ea..




No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen