Ceritera Blog Oke~~~!!!

Wednesday, May 16, 2012

Selamat hari Lahir Cinta

Besday Boy


Selamat hari lahir Cinta..

Alhamdulillah..Mohammad Idham Zulfazlee genap 23 tahun pada 14 Mei 2012..
Gembira coz thn ke 3 Hari lahir abg..aku ade untuk abg..ni 1st time kite dpt bersama pada hari lahir abg..lain yg dirancang..lain yg jadi..tp xpe..asalkan aku nmpk dia depan mata aku..tu da wat aku ase gembira.Sepanjang besday boy nie..kami g bercuti..yeahhh..cuti2 perak..coz skrg kn musim melawat perak..Tambh2..saat2 tengah stress ng segala bagai masalah ni..aku ase gembira sgt2....

Untuk Mohammad Idham Zulfazlee.........

Selamat Hari lahir cinta...yeahhh..abg da 23 tahun..kita dah sebaya ok abg..jgn nk eksyen muda lagi ea..
Semoga abg komited ng kerja abg n semoga kita dpt jaga hubungan kita nie abg..Bersabar ng setiap halangan-halangan nie semua..Thanks coz sanggup tunggu syg..Sebak sgt2 ng semua yg berlaku nie..tp abg kena kuat taw..coz abg kekuatan syg..

Selamat Hari Lahir Cinta....

Mungkin kita tgh bersedih skrg abg..tp percayalah..kesedihan ni akan membuatkan kita bahagia kelak.

Selamat Lahir abg..Seyes..aku cinta kamu!!!

blueberry cheese cake





No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen