Ceritera Blog Oke~~~!!!

Wednesday, March 28, 2012

Tioman Island

Model Tioman Island
Akhirnya..berjaya gak menjejakkan kaki ke Tioman.Thanks wat abg jai n kak yuyu yg sponser..so..mls nk tulis bnyk2...ape pun..thanks sgt2 buat family Mohammad Idham Zulfazlee yang buat aku ase sebahagian daripada family dorang..Hope...satu hari nanti...waktu itu akan datang dan segalanya menjadi realiti..InsyaAllah.

red Couple
we'r families~ otw alek..
abg jai,along,kak yuyu, adik,am
Hobi baru my Prince

mama,abah,roha
us
dak montel
Pic No 1 yg plg aku ske
sweet wife n husband..abg jai &kak yuyu
roha,mama,am

aku & roha


nak alek da..:)
My Tuto...From my Soul


Semua pic2 agak menampakkn aku gumok..hoho..seyes..memg makin gumok pun skrg.Sgt2 hepi coz dpt bercuti bersama-sama family Idham Zulfazlee...InsyaALLAH..lau ade rezeki..aku la yg akan bawa family aku &family am ke Tioman.:)

No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen