Ceritera Blog Oke~~~!!!

Tuesday, March 8, 2011

CeriTera BOboy n GuGurl

                     cape erk Boboy ng gugurl??

                                     ...................jeng...jeng....jeng....................................



ape dia erk??nie la tempat Tinggal boboy N Gugurl..Dua ekor hamster yg sgt cumei..
boboy n gugurl

Nak dijadikan cite..hamster nie sebnrnya adiah anniversary  aku ng my arm..my arm yg bagi..hoho..Seyes..aku impikan mawar merah,cincin berlian,coklat..haha..demand gile kot~~(gurau je)..Anniversary nie..my arm amek cti..smbil2 tgk Tok jah dia yang sedang saket di Hospital Sungai Buloh..Aku dpt 2 hamster..

Boboy..pilihan Incek Idham..
Gugurl pilihan saye

camne ley pilih Boboy ng gugurl nie..Niat di hati nk kura-kura je..tp abg kate..kura2 membosankan..btolkah??mayb coz kura2 xseaktif Boboy ng Gugurl..Ble lihat je Gugurl..hati ase nk sgt jaga dia..waa..perlukah statement tu??haha....Kiterorg Bli hamster nie..kt subang..dkt ng umah abg..Abg kate..baek amek hamster je..senang nk jaga..tp aku ase takot je..takot kena gigit..tp ble da tgk gugurl..kcau gugur yg tgh tdo..gugurl terus nk naik kt tgn aku..ape lg..gugurl la terpilih..Then Boboy dipilih oleh abg..xtaw nape..myb nakal cam idham gak..Boboy sgt2 nakal..

Actually aku perlukan Boboy ng gugurl untuk Hilangkan stress kt u nie..ley tenangkan fikiran ble tgk dorang main2...ase sayunk sgt2 kt Boboy n Gugurl..wlpun dorang hanya tau main,makan n tdo..

Dear Mohammad Idham Zulfazlee..thanks 4 dinner...n thanks coz adiahkan saye Boboy n Gugurl..:)
                                

No comments:

Post a Comment

Ceritera dikomen