Ceritera Blog Oke~~~!!!

Thursday, September 27, 2012

Awk......

Dear awk....

Kita sabar ea awk...

Kita layan je semua nie.kejap je masa nie awk..

InsyaALLAH..jika diizinkan..segalanya akan terjadi..

Awk..Thanks...:)

Kita syg awk mmcm awk syg kita...haha..GEDIK!!!

Orang2 kata kita seiras..
orang2 kate gak..lau seiras ada Jodoh..
Tp Jodoh Itu rahsia ALLAH..
Semoga Kita ada JODOH..
InsyaALLAH..


Merindu..

Merindu sgt2 kt budak tomel nie..

ieca..asyu windu sgt2...





















Walaupun iecha manja..

Walaupun ieca gedix..

Walaupun ieca ske nanes..

Asyu sayang n rindu kt iecha sgt2..

Miss u Keisha Qaisara..




Wednesday, September 12, 2012

Final Year

Alhamdulillah..aku dah berada di Tahun 4 pengajian dalam program pendidikan khas..Ini tahun keempat aku berada di sini...Sem 7..iaitu sem untuk menyiapkan TESIS dan beberapa kursus lain.InsyaALLAH.aku akan buat yang terbaik..

So..minggu pertama ni je lah..boleh main2 sket...layan2 jiwa..lepas ni..fokus ok..Gud Luck!!!

Monday, June 18, 2012

windu

Windunye kt awk Keisha Qaisara...asyu windu sgt2..t asyu g indon..asyu bli bju kt keisha taw..:)

Keisha Qaisara

Saturday, June 9, 2012

Kawen

Alhamdulillah..skrg nie..membe2..aku..bff da kawen oke..aku?? awk tu study ag..so..sabrlah duhai hati.


             Siti Nor Shahira wiff Her Husband
My Bff dr form 1-form 3..dlu selalu duk merempit sama-sama..adoi..g jalan..lepak2..bnyk kenangan kita bersama..skrg..syira bakal melahirkan cahaya mata dah..cpt sungguh masa berlalu..ape pun..korg sgt2 comei sweet.

Mohd Akram and His Wife  Hasliza
Nie pun my Bff dr form 1 smpai sekarang..:..tp xdpt p kenduri korang coz something yg xmengizinkan..dlu satu geng la akram ng syira ni..msk geng2 aku..geng2 ponteng kelas semua ade..bnyknye kngn kita bersama...Kre jd secong my Bff yg kawen..tahniah kre!!

Aida Azmani n her husband, syafiq
Ni 3rd bff aku yang kawen dah..dr form4-smapi form 6 sekelas...waaa..kamu kawen dulu ye aida..maseh dalam mood honeymoon.selamat penganti baru yunk..


AKU???

Semua tu urusan ALLAH..

Bila aku dah bersedia..InsyaALLAH

Thursday, May 31, 2012

Sekuat mana kita setia.
Sehebat mana kita merancang.
Selama mana kita menunggu.
Sekeras mana kita bersabar.
Sejujur mana kita menerima dirinya.

Jika takdir ALLAH menentukan yg kita akan bukan dgn dirinya,
Kita tidak akan bersama dgnnya.
Jika Allah telah menulis jodoh kita dgnnya,
Kita tetap akan bersama dirinya.

Kerana tulang rusuk dan pemiliknya takkan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yg tepat menurut ilmuNya, insyaALLAH.
Tiada yg kebetulan melainkan semuanya telah dirancang.
Dan yg sebaik-baik merancang itu adalah ALLAH S.W.T ♥

Monday, May 28, 2012

JOm Bzkan Diri

So..coz xnk pk masalah yg lepas2..jum sama2 bzkan diri oke...

1) Setelkan n hantar asaiment2



2) Study 4 exam


3) Berlatih tarian/nyanyian untuk RDK


4) Program Rdk n Melancong Ke Surabaya (1 Julai-5 Julai)



5)Wat short sem (Julai -Ogos 2012)


6)Keje partime?? mayb ( Julai-Ogos 2012)

-

7) Berpuasa ( Julai -ogos 2012_

8) Hari Raya Puasa ( balik ke x??balik x..balik x..)..:( ()gos 2012)


10) Sem 7 (Kuliah + tesis) ( September 12-januari 13)


11) Sem 8 (praktikal..Melaka..) (Februari 2013)



12) My graduation day...InsyaALLAH... Oktober 2013


Setelkan semua list2 di atas dlu..baru pk benda lain kan??? Yeahhh..but saya berhak untuk SEDIH oke...tp jgn risan coz aku xkn campur adukkan semua ni ng study aku...InsyaALLAh..moga semuanya tercapai..AMin.