Ceritera Blog Oke~~~!!!

Wednesday, December 5, 2012

Praktikal

ALhamdulillah..nama sekolah praktikal dah kuar..so..aku ditempatkan di SMK Dato'Abu Bakar Baginda..lebih kurang 5-6 km dr Ukm..InsyaALLAh..praktikal akan bermula padapertengahan Februari hingga Jun.Moga2 segala berjalan dengan lancar..n aku akan stay di Ukm..merempitlah setiap pagi...

So..wat bakal anak2 muridku..tunggu kedatangan Cikgu Zura taw..kehkeh..

Cikgu Zura?? Cikgu Nurul? Cikgu Kaizura ? Cikgu Jue??

ner satu eh??


Sunday, December 2, 2012

Awak sentiasa" Handsome" di hati saya


Incek Mohammad Idham Zulfazlee Bin Hamid

.................................................<3>.............................................................

Abg sentiasa Handsome di Hati syg


Saturday, November 3, 2012

Dak Nomel2

Dak nomel nie da besar...Dak nomel ni makin comel...Dak nomel nie da ada gigi 5 batang...Dak nomel2 ni bikin asyu rindu..Dak nomel ni da pandai buat mimik muka..Dak nomel2 nie gedix sangat2 dah!!!




Ieca syg abg long.abg long pun syg ieca

Friday, November 2, 2012

Cemburu

Cemburu itu tandanya sayang...

Tapi kalau cemburu sangat..menyesakkan jiwa raga sebenarnya..aku nie..dalam kategori yang susah nk cemburu...selalu nk pk positif je..Tapi malam tadi aku cuba untuk menyelami perasaan si dia..adoi..sakit hati.sesak nafas..semua ada..seyes..aku sangat-sangat jeles...Tapi Alhamdulillah..dah muhasabah diri balik...kenapa perlu nak fikir benda yang bukan-bukan..i know him..

"Maaf..saya tak kan ulangi semua tu lagi..semua tu terpaksa..".silent is better.. so..ada perkara yang kita ley bagitau dan ada perkara yang perlu kita diamkan..Ianya adalah untuk kebaikan kedua-dua belah pihak.

tak de apa yang awk perlu risaukan..InsyaALLAH..:)

Monday, October 29, 2012

Projek Kreativiti

Alhamdulillah..hasil pencarian, godek2 dalam internet pagi nie..da dapat idea untuk projek kreativiti...simple..


So...bahan2 nya :

1) Hanger besi
2) cutter
3) kertas warna
4) Gunting
5) Reben
6) Gam

so..sila lah buat Rph n cari barang2 nya ea Cik Jue...:)

Monday, October 8, 2012

Comel kan?


Comel x?? comel x???
Cam saya nie xde keje kan?? walaupun Final year..rasa mcm dak 1st year je..releks memanjang. Lepas ni..kembali ke dunia kekalutan lah Nurul Kaizura..Ok2..berbalik kt pic nie..seyes..comel sgt anak buatan saya kt www.makemebabies.com/

Muka ala2 mat saleh je an..kehkeh...tp pic nie la yg jd wallpaper desktop aku sekarang nie..Comel sgt2..yg penting Hidung mancung cam incek Idham..

Ok..aku tertarik ng Incek idham sebab hidung dia mancung oke...Seyes..kalau lelaki hidung  tak mancung memang tak hensem..boleh dikatakan lah..tp pompuan..lau hidung tak mancung..still COMEL..kan??kan??.malam nie rasa Uneasy sgt2...tu try coret2 kt blog nie...:(..

Gud nite..Assalamualaikum..


Marah tanda sayang kan?

Alhamdulillah..hasil perkongsian 2 individu..:

saya + Mama + Incek Idham........muah2..thanks mama..thanks abg..thanks diri sendiri!!!!

Thanks Farah cayunk2 yg temankan i...

Tp..moral value is : Jgn mudah terpengaruh ok!! belajar dari kesilapan demi kesilapan..t asek kena marah je..marah-marah tu biasa lah..marah sebab sayang kan? kan?lalala...