Ceritera Blog Oke~~~!!!

Friday, October 21, 2011

Ada Jodoh Tak Kemana

Ada jodoh xkemana.....

InsyaALLAh semoga dipermudahkan segala-Nya....

skrg fokus kt study+ asaiment= bla2....

Bile da smpai masa untuk berfikir mengenainya...aku akan pk sedalam2nya....

p/s: Kita hanya merancang...Allah yang menentukan segalanya....

akan tibe tp bla???

Hanye Allah Maha MEngetahui.
                                       
                                             

Wednesday, October 12, 2011

Lemah untuk mengatakan TIDAK!!!!


Kuatkanlah hati nie....

Kuatkahlah diri nie....

Melalui ranjau-ranjau kehidupan nie....

Selagi rase hormat tu ade..aku akan tetap kuat.....

Manusia ley berubah....

tapi Ya ALLAH..tetapkan hati aku untuk Mu......

Betapa jahilnya aku..............

Sinar mata itu..membuktikan kebahagian seseorang??

Rajin

hari nie rajen sket~~~

wlpun setan2 bnyk menghasut suh jgn uat keje~~

tdo bnyk drpd jaga~~

sgt2 terok kn???

Monday, October 10, 2011

Kejap sgt kot~~~

 1/10/11

abg selamat tiba di bangi..even abg marah2 coz aku kua g mid xgtaw dia..sbr jek lah..slh aku gak..lau gtaw..confirm x bg pegi.sok.bek xpyh gtaw..hihi..tp terima lah akibatnye..lala....lebih kurang kul 7p.m aku ng abg bersua muka...abg amek kt ktm..mse tu ng asi..kua g mid....kcian asi..xsmpt nk bli blusher..coz sgt2 rushing nk alek ukm..nk uat camne..pria da menanti..dr penang  tnpe benti berehat..wlpn marah2...dis ebalik tu..aku nmpk pengorbananya..rela xrest untuk jumpe aku dlu..thanks abg...kiterorg overnite malam tu..xtdo pun...lala...nk uat cmne..topup titow t kt uma lah ea.....

2/10/11

Kua lepak2 ng abg..g merayap2 kt semua uptown kt kl nie..even xbli ape2 pun..abg katte..kite kna survey dlu~~aku ikot jek..xde hal...apepun..jnji abg banje sundae cone:

wajib dpt ais krim nie,,wlpn murah..tp kiterog ske...

Hari nie..rasmi baju baru kot~~haha...aku ske warne nie..sbnrnye..aku jeles tgk de psgn nie pkai bju couple..sbb tu la.aku gedix dptkn juga,...ni pic 1st kiterorg
sweet sour
                                                       
idham +kaizura

4/10/11-5/10

Kami kua ag..lalala...g jejalan mkn2 angin+ ngk2 wayang...

Look green?

Perjumpaan kali nie..bnyk pkai bju sama wrne jek..saje gedix2...pepun. thanks abg..coz amek cuti sbb syg even kamo bnyk tdo... cinta kita xkn penah berubah..insyaALLAH..sekalipun abg tukar jd dinasour..syg tukar jd hello kitty yg cute

Semangat da dpt.so..xde alasan lg untuk malas2 oke...chaiyok2..kejarla impian kamo!!!
(jgn lihat keburukannya..tp lihat kebaikannya)


10/10
last jumpe abg..xsmpt snap pic pun...lala..nth..ase cam mls lak...
abg selamt tiba di penang tepat jam 11 pm...alhamdulillah...
ade jdh.kite jumpe lg..
moga Allah permudahkan segalanya.
amin...


Monday, October 3, 2011

Saye xgembira

Aqu xley tipooo dri lg..

Aqu xgembira ng semu nie....

Bantulah aku..kuatkanlah aku....

p/s: kdg kala..kate2 itu xselari dengan hati yang berbicara

Thursday, September 29, 2011

Rumate saye ilang~~

Hari nie..g kelas tnpe rumate aku...u ade komitmen..i phm jek..xde hal lah..i taw berdikari..u jgn wisau ea..hihi...Sowi rumate..smlm aku tol2 pening pale..tdo pun awl..xsmpt nk borak2 ng kamo..tape.t kamo alek..kite borak pnjg2 ea...
Rumate yg sgt sibok..haha..jaat x farah??
             

aku an xpnh2 tdo sowank..sbnrnye ley jek..tp xmencuba...n buhsan lak duk sowank..so..nsb baekla..pae baek hati..mlm nie..pae temnkn i tdo kt bilik...wlpun da murtad za'ba...aku still ingt membe2 yg duk lepak kt kolej dlu..terutamanya pae,jana,ain,kak nita n kak nora...lepak sgt ke??urm..xde la lepak sgt...

nor faeazah/pae/azah
                                                       

Sepnjg rumate g uat bakti siswa..aku pun..akan berbakti gak t..ape yep...hurm..da confirm..tp nthla..biala dia muncul kt depan mata nie bru ley confirm tol2..xsbr asenye....Td..ade sesi fotografi untok kelas...aku tol2 lupe nk pkai bju batik..adoyai..aku sowankla yg bju kaler ijau...ececeh..memerangkap pengerusi n bdn2 exco kononya...tue la..nynyuk sgt nk uat cmne...sowi geng2 kelas..aku tol2 lupe..

dear my BBF Leen,

B kamo da dtg..thanks becoz banje kite mkn tghari...Thanks a lot~!!! Oleh itu..aku doa moga kalian2 cpt2 tawen taw...sonok tgk kamo bahagia..n sedikt jeles nie..nk date jugak..haha...jaat x?? Sbrlah jue!!!...Setekkn asaiment2 dlu oke..jgn duk gedix sgt...kehke...pepun...mood menanti nie..jeng2....

Leen ng alif~~cpt2 tawen taw...pic nie cntik sbb i yg snap taw..haha...tingin nk pic cmnie gak..tp  snap pic kowank berdua pun da memenuhi keinginan saye..terharu x??love u olsss!!
                                     

Wednesday, September 28, 2011

Saya Bukan Sombonk

Buat teman2...

Firstly nk minta maaf sgt2..mungkin aku bkn cam dlu dah..xley nk lepak cam zmn dlu..gelak2 cam dlu..nthla...aku pun xtaw nk explain cmne..mungkin skng nie kite da besar,,de life hidop msg2...bkn xmo berkwn or ape..tp kdg2 kite perlukan ruang untuk diri kita sndri..aku tetp ingt shbt2 aku..yg dr sekolah rendah,menengah, smpai ke ipta nie....

buat shbt2 tercinta sekolah rendah dlu..aku dpt rasekan kowank berkecil hati ng aku.myb korg pk aku ni "selfish" an,,,bnyk kali gak kowank ajk lepak same2..tp aku gak bnyk kali bg alasan2..memg cti hari tue..aku bkn duk umh sgt,..jap k el,jap penang.,jap perak..ske sgt berjalan...besela..cti pnjg an..lau duk umh jek..buhsan..novel2 pun agk bnyk aku berjaya khatam...satu ag..mungkin kowank pk aku pntgkn bf aku an...aku pk jek lah..sbb kdg2..ade gak ayt perli yg menyentuh kalbu nie...hoho...tp tape...aku xkesah sgt..myb kowank lebey kecewa ng aku...tade sbb aku pntgkn bf..coz kami bkn duk dkt...jaoh2 kot..jumpe pun jrg2 sekali..betapa sushnye nk berhubung dek komitmen keje...lau lah ley selami hati nie....

Memg aku xlepak sgt ng membe2 laki skrg nie.bknla xlepak sgt...tp lau ade keje2 penting je aku on..nthla..bkn xsporting or ape.....Skang nie..kite makin meningkat ke alam dewasa..pemikiran kita da berubah..ade yg setuju ng perubahan tu n ade juga yg xsetuju n bangkang terus ng perubahan tu....begitu juga ng perubahan saye..saye ingt awk shbt2 saye..nama awk msh ade dlm hati nie..cuma msh n jarak menjaohkn kite..hati aku xpnh luntur untuk mengatakn kowank shbt2 terbaek aku...Aku xharapkn ape2...present...xlansung...ble ade yg ugut..."t aku xbli ape2 kt ko"...urm..aku xmintk semu tu..just aku doakan moga2 kalian berjaya jek...

Aku bkn menjaoh...ade jek..tgk wall2 kamo semu...pic2 kamo semu...aku xtaw cmne nk explain pnjg2...pe yg aku taw..kite ade life msg2...perubahan tu berlaku sepnjg mase..tp pershbtn tu tetp kekl abadi..bkn sbb aku da xley nk lepak lame2 lagi ng korank yg menjadi sbb kebisuan kite..tp aku ttp sayang kamo semua2..dr zmn bdk2 kite bersama...n akan tetp bersama selamanya..walpn jaoh...aku ttp ingt kowank semua..

aku tetp syg korang